Hľadáme odpovede.

Autor: Štefan Lieskovský | 12.1.2011 o 9:31 | Karma článku: 3,01 | Prečítané:  768x

V roku 2007 podľa štatistických údajov DSA bolo zapojených v sieťovom marketingu na celom svete viac ako 67 miliónov ľudí, ktorí sa podieľali na celkových vyplatených príjmoch 110 miliárd USD. Denne sa do tohto odvetvia celosvetovo zapojí približne 10.000 ľudí.

Mnohí z nich zotrvajú v tomto odvetví dlhodobo, postupne dosahujú svoje ciele a žijú alebo sa približujú k životu podľa svojich predstáv. Nemyslím tým len najlepšie zarábajúcich lídrov odvetvia pretože tak ako sa líšime svojim výzorom, myslením či DNA, tak sa líšime aj vo svojich predstavách a cieľoch.

Na druhej strane faktom zostáva, že po troch – štyroch mesiacoch sa množstvo ľudí rozlúči so sieťovým marketingom a už o ňom nikdy nechce ani počuť, často sú sklamaní a nahnevaní. Prečo sa to deje? Jedným z dôvodov je určite nedostatok kvalitných informácií. Vždy existovali a pravdepodobne aj budú existovať na svete ľudia, ktorí hľadajú na svojej ceste skratku, skratku k dosiahnutiu bohatstva. Títo ľudia vymýšľajú rôzne podvody a pyramídové schémy, ktoré maskujú multilevel marketingom. Bohužiaľ to vrhá tieň na celé odvetvie MLM.

Legislatíva v tejto oblasti sa celosvetovo sprísnila, spoločnosti sú viac sledované, okrem toho existuje viacero nezávislých organizácií, ktoré sledujú vývoj a správanie spoločností podnikajúcich formou multilevel marketingu. Na internetových stránkach nájdete množstvo zaujímavých informácií. Je viacero kritérií, ale ak ma niekto osloví s novou príležitosťou vždy sa pýtam dve základné otázky. Aký je produkt spoločnosti a odmeňovací plán. V prípadoch kde produkt chýba a odmena je vyplácaná len za získavanie nových členov je lepšie sa spoločnosti vyhnúť. Takýmto formám podnikania sa nebudem ďalej venovať.

Prečo ale ani v serióznych spoločnostiach tohto odvetvia neuspeje každý? Na biznis seminároch sme sa učili: „ Jednoduchá otázka vyžaduje jednoduchú odpoveď“ . Táto otázka sa mi však nezdá taká jednoduchá, preto som sa rozhodol hľadať odpovede.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?