reklama

Správny dôvod.

Kedysi dávno jedna moja známa chcela schudnúť, teda aspoň o tom často hovorila.Vymyslela si preto takú zvláštnu motiváciu. Vždy keď našla nejaké pekné šaty kúpilasi ich, ale o číslo menšie, vraj aby mala motiváciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Asi to nebol ten správny dôvod, pretože mala plnú skriňu zbytočného oblečenia, ale chudnúť sa jej akosi nedarilo.

Spomenul som si na to práve v tomto období, keď si mnohí dávali novoročné predsavzatia, niektorým sa ešte darí ich plniť, iní to už vzdali. Smejem sa sám na sebe, keď sa vidím ako som ja pred mnohými rokmi na Silvestra slávnostne zahadzoval ohorok „poslednej“ cigarety aby som si o tri dni zapálil ďalšiu. Potom som si našiel ten správny dôvod. Nebolo to na Nový rok, ale niekedy v lete. Mal som dôvod aby som urobil skutočné rozhodnutie a jednoducho som prestal fajčiť.

Často som sa v živote presvedčil, že skutočná a najsilnejšia motivácia vychádza z vnútra človeka. Nájdite si to správne prečo, ktoré posúva človeka k cieľu cez všetky prekážky. Netrápte sa dátumom, možno ten najlepší deň je práve dnes.

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu