reklama

Tak, babo raď!

Stále viac ľudí sa na mňa obracia s otázkou: „Ako to robíš?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj recept je pomerne jednoduchý. V prvom rade som si uvedomil, že ak budem robiť veci stále po starom a budem očakávať iný výsledok, je to bláznovstvo. Preto je potrebná zmena myslenia, staré, zlé vzorce správania, ktoré máme uložené v podvedomí nahradiť postupne novými. Možno vám je táto veta povedomá: „Celý deň som nestíhal, ani som nič nejedol.“ Potom nasledovalo plienenie chladničky, ktorému padlo za obeť všetko okrem kovových častí a osvetlenia. Buď zlé hospodárenie s časom, alebo akýsi pocit dôležitosti ...ako ma tento svet potrebuje, ani najesť sa nestíham. V každom prípade je to chyba v programe! Ja som si postupne svoj program nastavil tak, že dodržiavam tieto hlavné zásady:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • jem päťkrát denne – tri hlavné jedlá, z ktorých jedno tvorí výživný koktail, okrem toho malá desiata a olovrant. Tento systém zabezpečí človeku dostatočnú energiu a nenúti ho

    hladovať

  • pijem dostatočné množstvo tekutín (cca 0,5 litra na každých 15 kg hmotnosti čo je u mňa asi 3 litre) Pozor najlepšia je voda, potom čaje a minerálka. Nie pivo, sladené sýtené nápoje a káva. Pitný režim zabezpečí vyplavovanie toxických látok, ktoré pri spaľovaní nadbytočných tukov vznikajú.

  • vylúčil som zo stravy výrobky z bielej múky a bielu ryžu. V obmedzenom množstve som ich nahradil celozrnnými výrobkami a naturálnou ryžou.

  • výber jedál som prispôsobil tak, že sa vyhýbam tukom a cukrom, uhľohydráty konzumujem do 14 – 15 hodiny, potom už len proteíny a zeleninu

  • pohyb, pohyb, pohyb – do svojho programu som zaradil aeróbny tréning 6 krát do týždňa v rozsahu 45 až 60 minút

    Ja som si vybral „power walking“, je nenáročný na vybavenie a nie som obmedzený časom a priestorom.

Možno sa vám to zdá strašne jednoduché, ale mne dodržiavanie týchto zásad prinieslo prvé úspechy. K tomu som si pridal výživové doplnky od spoločnosti Xyngular a výsledky hovoria sami za seba.

Môžete ich nájsť na Facebookovom profile.

Prajem aj vám veľa úspechov!

Steve

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu